MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Mesafeli Satış Sözleşmesi - BLUEWATER

BLUEWATER GROUP ENDÜSTRİYEL FİLTRASYON ÜRÜNLERİ PAZ. SAN. VE TİC. A.Ş.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”); 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde elektronik ortamda yapılmıştır.

1. TARAFLAR

SATICI: BLUEWATER GROUP ENDÜSTRİYEL FİLTRASYON ÜRÜNLERİ PAZ. SAN. VE TİC. A.Ş.
Adres: (Şirketin tam adresi buraya yazılacaktır.)
Telefon: 0 212 640 13 61
E-posta: bilgi@bluewater.com.tr
ALICI (Tüketici): Adı Soyadı: ............................................................
Adres: .....................................................................
Telefon: .............................................................
E-posta: ............................................................

2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

ALICI’nın SATICI’ya ait internet sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği ürünlerin; nitelikleri, satış fiyatı, teslimat ve iade koşulları ile tarafların hak ve yükümlülüklerinin düzenlenmesidir.

3. ÜRÜN BİLGİLERİ

Ürün Adı ...................................................
Adet ...................................................
Satış Fiyatı ...................................................
Toplam Tutar ...................................................

4. TESLİMAT KOŞULLARI

  • Ürün, ALICI’nın sipariş sırasında belirttiği adrese teslim edilir.
  • Normal koşullarda sipariş, ödeme onayı sonrası 1–5 iş günü içinde kargoya verilir.
  • Kargo firmasının gecikmelerinden SATICI sorumlu değildir.
  • Teslim sırasında ürün mutlaka kontrol edilmeli; hasarlı ürünlerde tutanak tutulmalıdır.

5. ÖDEME KOŞULLARI

  • Ödeme kredi kartı, banka havalesi veya SATICI’nın sunduğu diğer yöntemler ile yapılabilir.
  • ALICI, ödeme sırasında doğru bilgi vermekten sorumludur.
  • İade süreçlerinde ödeme, ALICI’nın ödeme yaptığı yöntemle geri yapılır.

6. CAYMA HAKKI

ALICI, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanabilir.

  • Cayma bildirimleri e-posta veya telefon ile yapılabilir.
  • Ürün kullanılmamış, montaj yapılmamış ve tekrar satılabilir durumda olmalıdır.
  • Kullanılmış su arıtma cihazları ve ambalajı açılmış filtre/sarf ürünleri cayma hakkı kapsamında değildir.
  • SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren 14 gün içinde bedel iadesi yapar.

7. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI DURUMLAR

  • Kişiye özel üretilen ürünler
  • Hijyen nedeniyle iadesi uygun olmayan ürünler
  • Ambalajı açılmış sarf malzemeleri (filtre, kartuş vb.)
  • Montajı yapılmış veya kullanılmış su arıtma cihazları

8. İADE KOŞULLARI

  • İade edilecek ürünün tüm aksesuarları eksiksiz olmalıdır.
  • Ürün, orijinal kutusu ile birlikte gönderilmelidir.
  • Kullanım izleri veya hasar tespit edilirse iade reddedilebilir.
  • Ayıplı mal olması halinde iade kargo ücreti SATICI’ya aittir.

9. GARANTİ VE SERVİS KOŞULLARI

  • Bluewater ürünleri yasal garanti süresine tabidir.
  • Garanti dışı durumlar, kullanıcı hatası veya yetkisiz müdahaledir.
  • Teknik servis hizmeti Bluewater yetkili servisleri tarafından sağlanır.

10. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

ALICI’nın kişisel verileri, KVKK kapsamında korunur. Detaylı bilgi için “Aydınlatma Metni” ve “Gizlilik Politikası” geçerlidir.

11. UYUŞMAZLIKLAR

Uyuşmazlık halinde, ALICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

12. YÜRÜRLÜK

ALICI, bu sözleşmeyi elektronik ortamda onayladığında, sözleşmenin tüm koşullarını okumuş ve kabul etmiş sayılır.

Bu sözleşme elektronik ortamda oluşturulmuştur ve imza gerektirmez.



Yukarı Kaydır
Telefon
WhatsApp